CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Azizul Bachok's Facebook profile

Wednesday, June 4, 2008

Bermulanya...

3 Jun 2008... bermulanya diri aku ini mencoret sesuatu dalam aliran media baru masa kini... blog...

Bukan tak de blog sebelum ini, tapi blog-blog tersebut lebih kepada kerjaku sebagai pekerja dalam malaysia ni.

Hari ini... bukan tak nak buat kerja, tapi disebabkan terlalu banyak sangat kerja. Jd, ala-ala nak menghilangkan tension (tension ke?) bermacam-macam aktiviti dan topik yang diperbualkan bersama rakan-rakan se'papan' ku ini.

Antaranya... sejak semalam kami ni terpikio apa la lagu yang susan lankester nyanyi... jenuh dipikirkan tajuk lagunya... lirik lagunya... melodinya... satu pun tak berdayo memikirkannya... apa lagi, bila dah tak dapat sesuatu yang sentiasa bermain di fikiran masing-masing... mulalah tak boleh concentrate lah... tak boleh duduk diam lah...(alasan je tu)... segala teknologi yang ada depan mata ni dipergunakan oleh kami ini. orang-orang yang NAK TAHU JUGAK LAGU TU CAMNE... ARRGHHHHHHHHHH!

akhirnya...

Antara Dua Zaman
Pabila Mereka Duduk
Aku Berdiri
Pabila Mereka Jalan
Aku Berlari
Pabila Mereka Tepuk
Aku Berdiam
Pabila Mereka Riang
Aku Bersedih
Ganjilkah Sikap Diri Ini
Songsangkah Pengaliran Seni
Ku Menghormati Caramu Itu
Kau Mencaci Cara-caraku
Yang Hanya Menjalinkan Kita
Budaya Dua Zaman
Dapatkah Kau Menghayatinya
Dunia Seni Yang Kualami
Melodi Lama Susunan Baru
Dua Era Bernadikan Satu
Pabila Mereka Tidur
Aku Berjaga
Pabila Mereka Kerja
Aku Bermimpi
Pabila Mereka Duduk Tutup
Aku Membuka
Pabila Mereka Keji
Aku Memuji
Selesai sudah misi...
12.19 T/hari

0 komentar: