CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Azizul Bachok's Facebook profile

Wednesday, June 11, 2008

Luluh hati ini...

aku bernasib baik mempunyai sahabat dan rakan-rakan satu pejabat yang begitu membantu dan menyokong. Really appreciated...

kenapa ye??? aku diperlaku sebegini??? i have my wife and my beloved sons yang perlu diberi makan dan minum. ABY memang tak puas ati la aku dengan ko!!! sori to say. aku tak heran la dengan pengalaman ko yang melambung tinggi!!! boleh jalan la dengan pengalaman tu... setakat pengalaman banyak (macam la tahu semua)... konon...boleh blah...

Sori la ABY, aku bukan orang yang suke nak 'wa ampu sana, wa ampu sini'... aku bukan orang yang banyak duit nak bagi ko duit... nak belikan makanan... gua nak sogok lu dengan pizza? boleh blah...
Lu ingat lu boleh makan dengan duit claim gua??? Lu silap la ABY... lagi gua ilang respek dengan lu wahai pompuan!!! kalau ada sepoloh orang mcam ko, boleh giler eehhh tak.. salah hemat, ko sorang2 je wat keje.

1 komentar:

Anonymous said...

ahakss.. macam gue tahu jek saper ABY tuh kukuikui.. :P