CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Azizul Bachok's Facebook profile

Sunday, September 14, 2008

Tercalon...

Udenikov baru balik dari perjumpaan ramah mesra bersama pemuda-pemuda dalam Bahagian Tebrau. Nanti udenikov masukkan gambar2 aktiviti semasa majlis tersebut dalam blog Pemuda Kg Pasir Putih.

Udenikov dapat makluman bahawa pencalonan udenikov selaku AJK Pemuda Bahagian cukup bagi membolehkan bertanding. Ok fine, coz udenikov dah dapat tahu semasa musim persidangan cawangan, udenikov ada dicalonkan. Tetapi, udenikov terperanjat jugak lah, psl tercalon juga untuk G10. wah wah wah... apa2pun, udenikov melahirkan rasa kesyukuran di atas pencalonan-pencalonan tersebut.

Udenikov mengambil keputusan untuk bertanding AJK Bahagian, tetapi tidak pada G10. Kerana udenikov sebenonyer dah memang mewakili cawangan ke persidangan bahagian. Jadi, tak perlu la bertanding G10.

InsyaAllah, jika mendapat undian yang cukup dalam AJK Pemuda Bahagian, udenikov akan membantu kepimpinan Ustaz Syahrin dalam memastikan Pemuda akan terus menggempur bagi memastikan Agama, Bangsa dan Tanahair udenikov tidak dijajah dan tidak diperlekehkan oleh orang lain.

@@@ Pemuda Gempur @@@

2 komentar:

gjie said...

tahniah atas pencalonan..ko mmg ade talent pemimpin dari skolah lagi...:-)

Udenikov said...

ye ke Gjie?

Wallahu 'alam